Steam Hata Kodu 130 Çözümü

 

Steam Hata Kodu 130 Çözümü

Steam üzerinde bazı durumlarda karşılaşılan Steam Hata Kodu 130 için çözüm yöntemini sizlere sunuyoruz. Öncelikle bu hatayı alıyorsanız canınızı çok sıkmayın. Çünkü çözümü kolay çok önemli olmayan bir durum. Benim başıma ilk geldiği zaman heyecanlanmıştım ancak çözümü bulduğum zaman boşu boşuna heyecanlandığımı düşündüm.

Ben öncelikle Steam‘e web sitesi üzerinden giriş yaparak sorunun sadece uygulamada olup olmadığını kontrol ettim. Sorun sadece bilgisayar uygulamasında imiş. Stem Hata Kodu 130 – Bağlantı Hatası olarak belirtildiği için hemen bağlantı ayarları ile oynadım ve sorunu düzelttim.

Steam Hata Kodu 130 Bağlantı Hatası Çözümü

Steam üzerinde bu hatayı aldıysanız aşağıda maddeler halinde paylaşacağım yolu izlediğiniz zaman çözüme kavuşacaksınız.

  1. Windows + R tuşlarına basarak “çalıştır“ı açın.
  2. Arama alanına inetcpl.cpl yazın ve enter tuşlayın.
  3. Bağlantılar sekmesine geçin,
  4. Yerel Ağ (LAN) ayarları bölümünden “Yerel Ağ” butonuna tıklayın.
  5. Ara sunucu bölümünde bulunan “Yerel ağınız için bir proxy kullanın” alanı seçili ise tiki kaldırarak pasif hale getirin.
  6. Son olarak Steam’de sayfayı yenileyin.

Artık Steam’de hata almayacaksınız.
İyi oyunlar.

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski